Διαχείρηση Social Media Διαχείρηση Social Media
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις..
01 01
Aναγνώριση επωνυμίας
Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Social Media σε όλο τον κόσμο, επομένως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί τα Social Media είναι μία από τις καλύτερες πλατφόρμες για την προώθηση της επωνυμίας σας. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωστοποιήσετε την εταιρεία σας και να παρουσιάσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν γρήγορα να προσδιορίσουν εάν η επιχείρησή σας είναι έμπιστη με βάση τις αναρτήσεις σας στα Social Media, τις κριτικές, την ανταπόκριση και την αλληλεπίδραση του κόσμου.
Έχουν μεταφέρει το Διαδίκτυο από ένα μέρος όπου οι πληροφορίες των πελατών ήταν κρυμμένες σε ένα περιβάλλον όπου οι πελάτες μπορούν εύκολα να μοιραστούν τις θετικές ή αρνητικές εμπειρίες τους με την επωνυμία σας.
Αυξημένη επισκεψιμότητα
Όλες οι επιχειρήσεις έχουν κοινό στόχο να αντλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα. Εάν δεν έχετε συμπεριλάβει τα Social Media ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ, χάνετε μια επιπλέον ροή εισοδήματος. Αυτό συνδέεται με την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, με αποτέλεσμα περισσότερα άτομα να μαθαίνουν για την επιχείρησή σας κι έτσι έχετε περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης της πελατειακής σας βάσης. Τα Social Media, όχι μόνο σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας απευθείας σε μια μεγάλη ποικιλία πλατφορμών, αλλά και «από στόμα σε στόμα». Πολλά από τα άτομα που θα προσεγγίσετε μπορεί να μην ενδιαφέρονται απαραίτητα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά μπορεί να μοιράζονται τις πληροφορίες σας με άλλους που μπορεί να ενδιαφέρονται.
02 02
03 03
Δημιουργία σχέσεων.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσφέρουν διάφορες επιλογές προσέγγισης για τους πελάτες, είτε εκείνοι θέλουν να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, είτε να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα. Το τηλέφωνο, το email, ακόμη και η ζωντανή συνομιλία ήταν οι κύριοι τρόποι επικοινωνίας των πελατών με εταιρείες, αλλά τώρα πολλοί στρέφονται στα Social Media ως κύριο σημείο επαφής τους επειδή τους δίνεται η ευκαιρία να αλληλεπιδρούν καλύτερα με τους πελάτες και συνήθως βελτιώνουν τον χρόνο απόκρισης και παρέχουν συνολικά καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών.