
Το νέο κύμα του Tik tok
Ο κόσμος των Κοινωνικών Δικτύων εξελίσσεται συνεχώς. Κατά καιρούς γεννιούνται νέες πλατφόρμες που επιδιώκουν να δημιουργήσουν έναν άλλο τρόπο ανάπτυξης της επικοινωνίας και της δημιουργικότητας.
Βλέπουμε ένα ξεκάθαρο παράδειγμα στο Instagram το οποίο, από την άφιξή του στον ευρύ κόσμο του Διαδικτύου πριν από μια δεκαετία, έχει γίνει απαραίτητο στα κινητά τηλέφωνα. Μάλιστα, σύμφωνα με τη «Μελέτη RRSS» του IAB, το 70% των χρηστών το συμβουλεύεται καθημερινά. Η αντίθετη περίπτωση εντοπίζεται στο Vine, ένα κοινωνικό δίκτυο που είχε μια σύντομη περίοδο ζωής και που μετά από μια «σύντομη και έντονη» επιτυχία, κατέληξε να κλείσει το 2016.
Η διάρκεια ζωής και η επιτυχία αυτών των εφαρμογών μπορεί να ποικίλλει σημαντικά με την πάροδο του χρόνου. Επομένως, είναι σημαντικό για τις επωνυμίες να γνωρίζουν πού είναι η τάση και πώς να την εκμεταλλευτούν. Κάτι που έρχεται στο μυαλό με το Κοινωνικό Δίκτυο της στιγμής: TIK TOK.
Το Tik Tok είναι μια εφαρμογή που σας επιτρέπει να εγγράφετε βίντεο μεταξύ 15 και 60 δευτερολέπτων στα οποία μπορείτε να προσθέσετε μουσική, αυτοκόλλητα, hashtags και φίλτρα. Επιτρέπει επίσης τη μεταφόρτωση ήδη εγγεγραμμένων βίντεο. Η υπόθεση φαίνεται απλή και πολύ παρόμοια με άλλες, αφού άλλα RRSS περιλαμβάνουν ήδη την επιλογή βίντεο. Και ακόμα κι έτσι, διαπιστώνει ότι το 61% των χρηστών το κοιτάζει καθημερινά και είναι το πιο δημοφιλές μετά το Instagram. Πού βρίσκεται λοιπόν η επιτυχία σας;
Δεν χρειάζεσαι μεγάλη παραγωγή για να κάνεις ένα καλό βίντεο. Επειδή η πλειονότητα των χρηστών που χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα είναι νέοι άνθρωποι, δεν διαθέτουν μεγάλους πόρους, αν και δεν τους χρειάζονται. Το Tik Tok είναι εμποτισμένο με κανονικότητα και καλές δονήσεις. Μάλιστα, οι ίδιοι οι καταναλωτές το θεωρούν «θετικό κοινωνικό δίκτυο» λόγω της φιλικότητας του περιεχομένου του και επειδή οι tiktokers είναι καθημερινοί άνθρωποι, όπως και αυτοί.
Η δημιουργικότητα ως πανό. Ένα από τα κύρια συστατικά του Tik Tok είναι το χιούμορ, το οποίο επιτρέπει στα βίντεο, όντας πιο πρωτότυπα, να μοιράζονται περισσότερο. Η τεχνική δεν καθορίζει πλέον την επιτυχία, αλλά μάλλον το περιεχόμενο και τον τρόπο μετάδοσής του. Επιπλέον, αυτό το Κοινωνικό Δίκτυο εμπλέκεται πολύ στο παιχνίδι των προκλήσεων και των προκλήσεων, που επιτρέπουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και προβολή.
Νέο κοινό, οι «μελλοντικοί καταναλωτές». Αυτή είναι μια σημαντική λεπτομέρεια: το 66% των χρηστών TikTok είναι κάτω των 30 ετών και από αυτούς, περισσότερο από το 40% είναι μεταξύ 16 και 24. Ωστόσο, η virality των βίντεό τους είναι τέτοια που καταλήγουν να μεταπηδούν σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπου ένα διαφορετικό κοινό τα βλέπει. Επιπλέον, το ηλικιακό εύρος διευρύνεται όλο και περισσότερο λόγω της συμπερίληψης επιρροών που προέρχονται από άλλες εφαρμογές.
άμεση αλληλεπίδραση. Η εφαρμογή διαθέτει πολλά συστήματα μέσω των οποίων οι χρήστες του Tik Tok μπορούν να μιλήσουν, να μοιραστούν ή να τους αρέσει το περιεχόμενο που τους αρέσει. Πράγμα που σημαίνει ότι, τόσο για τις επωνυμίες όσο και για τα δικά τους προφίλ, το αποτέλεσμα όσων έχουν δημοσιευτεί μπορεί να παρατηρηθεί σχεδόν αμέσως.
Ως εκ τούτου, μιλάμε για ένα Κοινωνικό Δίκτυο που έχει σαφείς δυνατότητες και που οι επωνυμίες πρέπει να έχουν στο στόχαστρό τους. Είναι εύκολο στη χρήση, διασκεδαστικό, γίνεται εθιστικό (μπορείτε να περάσετε ώρες και ώρες ανάμεσα στα βίντεο επειδή είναι αυτόματα) και λαμβάνετε άμεσα σχόλια για το περιεχόμενο.
Όλα εξαρτώνται από τον στόχο που έχετε και την καμπάνια που θέλετε να πραγματοποιήσετε. Μάρκες όπως η Nike, η Chupa Chups, η Puma, η Levis ή η Guess της έχουν ήδη δώσει μια ευκαιρία και έχει εκατομμύρια ακόλουθους στα προφίλ τους. Γιατί λοιπόν να μην ρισκάρετε στο κύμα tiktoker;